Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez systematycznie i dlatego powinnaś wiedzieć, jak wyglądamy w social media, jak się kreujemy, co opracowujemy poprawnie, a co źle. Prawie każdy z nas zajmuje się czymś innym i każdy obejmuje inny sektor rynku. Jednak bez względu na to, gdzie się znajdujemy, musimy dbać o to, żeby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co robimy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku ma możliwość nie być łatwe, ale de fakto warto nad tym jakiś czas popracować.
Gwiazda powinna kreować swój wizerunek zupełnie inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach zupełnie inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny sposób. Jeśli nasz zawód związany jest w pewnym sensie z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być schludny i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Jednak w sytuacji, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak faktycznie nie gorzej. Sami nie za każdym razem wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest dobrze dopasowana i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie właściwie byłoby posłużyć się kompleksowym wsparciem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i jednocześnie atrakcyjny wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, niemniej jednak i znaleźć popleczników, którzy staną za nami murem, a również kogoś, kto pomoże nam w dalszym promowaniu siebie i spersonalizowanych możliwości.
Sprawdź: świat wiedzy.
Gratuluję dobrego tekstu. Informacje, jakie tu znalazłem są użyteczne.