Kwestią sporną przez bez ustanku jest to, co powinno się wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy też dane kontaktowe, a ma możliwość opis działalności. Tutaj nie ma jednej, sztywnej zasady. Jest jednakże miejsce na indywidualną interpretację. Np kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z owych gadżetów mamy sposobność zamieszczenia mniejszej albo większej ilości informacji.
Tam, gdzie jest niewiele miejsca i gdzie trzeba się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy sposób. Z tym że zdaje egzamin kiedy strona posiada w miarę najprostszą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny mieć więc nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, aby te szczegóły zostały widoczne. O ile zamieścimy tak dokładny raport firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego generalnie skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę natomiast ma możliwość wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeżeli już logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to Ci co najmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeżeli jednak wytwarzamy brelok z logo, to niczego poza logo i stroną nie trzeba tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.
Zobacz więcej: powerbank z nadrukiem.
Ciekawie napisany tekst, który jest niesamowicie przydatny. Gratuluję pomysłu.