Codziennie podczas oglądania telewizji stajemy się odbiorcami setek reklam, które są emitowane przez każdą stację telewizyjną. Taka kampania reklamowa jest bardzo z dokładnością zaplanowana, ponieważ koszty powiązane z emisją spotu w telewizji są wyjątkowo wysokie. Nie mniej natomiast, spoty reklamowe emitowane w telewizji przykuwają naszą uwagę o kilka bardziej, aniżeli standardowe banery reklamowe w Internecie. Dlaczego? Bowiem przeglądając internet, częstokroć chcemy dotrzeć do konkretnych treści, w czym przeszkadzają nam wszechobecne promocji. Większość z nas widząc przeciętną reklamę online, po prostu zamyka ją bez zastanowienia, wręcz nie poświęcając sugestie na przededukowanie jej informacji.
Sprawa wygląda zgoła zupełnie inaczej w sytuacji reklam telewizyjnych. Między innymi, reklam emitowanych na dokładnie sprecyzowanej stacji telewizyjnej nie możemy ominąć, przyspieszyć czy wyłączyć. Rzecz jasna, możemy przemienić oglądaną stację, natomiast jeśli czekamy na początek jakiegoś filmu albo programu, będziemy musieli poczekać na koniec bloku reklamowego. W chwili obecnej dlatego, ciekawie skonstruowany spot reklamowy może zostać zapamiętany przez odbiorcę promocji. Przykładem mogą być tutaj 2 postacie z kampanii promocyjnych: postać Henia z reklam hipermarketów TESCO, a też miś ze słynnej sieci komórkowej ,,Plush”. Obydwie postacie zostały zbudowane w metodę, który posiada dobrowolnie zaciekawić odbiorcę, na zasadzie komizmu oraz dodatkowo zabaw językowych. Zerwanie ze schematem w przypadku reklam może przynieść zarówno lepsze przyjęcie mojej kampanii reklamowe, jak i wzrost zainteresowania naszą marką.
Nasza strona www: http://praktyczna-wiedza.pl.
Ciekawie napisany tekst, jaki jest szczególnie pomocny. Gratuluję pomysłu.